Als Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken binnen het bedrijf. Je taken omvatten onder andere debiteurenbeheer, het verwerken van facturen en het beheren van de loonadministratie voor het personeel. Naarmate je meer ervaring opdoet, krijg je mogelijkheden om je kennis uit te breiden naar gebieden zoals boekhouding en/of HR.
Je dagelijkse taken omvatten onder andere:
Als je op zoek bent naar een uitdagende positie als administratief medewerker binnen de aannemerij, met mogelijkheden voor professionele groei, nodigen we je van harte uit om direct te solliciteren!
Functie: | Servicedeskmedewerker, Administratief medewerker |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.