Vacature Beleidsmedewerker Basisregistratie Personen

Beleidsmedewerker Basisregistratie Personen in Pijnacker

Beleidsmedewerker Basisregistratie Personen (BRP) | 32-36 uur | Game Based Solliciteren!

Pijnacker-Nootdorp € 3.558 - € 5.247 per maand Game based solliciteren hbo

Vacature details Solliciteren

Functieomschrijving

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeiende gemeente. Om de dienstverlening naar alle inwoners zo goed mogelijk te laten verlopen brengt deze groei ook nieuwe uitdagingen mee voor diverse afdelingen binnen onze gemeente. In de functie als beleidsmedewerker BRP zorg jij dat wij kunnen blijven doen wat we doen voor onze inwoners. Hoe? Door jouw expertise in te zetten.


Ben jij expert op gebied van de Basisregistratie Personen (BRP) en heb je kennis van en ervaring met het opstellen van beleid en processen binnen het vakgebied burgerzaken? Dan is deze functie je op je lijf geschreven.


Wat ga je doen?

Als beleidsmedewerker ben je leidend in het signaleren en vertalen van ontwikkelingen naar (nieuw) beleid op gebied van burgerzaken, het meewerken aan de digitalisering van onze dienstverlening aan burgers én het stimuleren van team overstijgende samenwerking. Je vertaalt wet- en regelgeving/beleidsontwikkelingen naar adviezen- en beleidsstukken voor het management, het college van B&W en de raad. Daarnaast zorg je met het team voor de implementatie van het beleid.


Verder ben je verantwoordelijk voor het opstellen, implementeren en actualiseren van BRP-beveiligingsplannen en betrokken bij de zelfevaluaties BRP. Samen met het team bewaak je de kwaliteit van de BRP, voer je kwaliteitscontroles uit en vertaal je deze naar concrete verbeterstappen en optimalisaties. Je draagt zorg voor de uitvoering van deze verbeterstappen.


Verder ben je verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden:

  • Je behandelt bezwaar- en beroepschriften;
  • Je optimaliseert waar nodig processen en neemt het team hierin mee;
  • Je adviseert op het gebied van een optimale en klantgerichte juridische dienstverlening aan de burger, het management en het bestuur;
  • Je bent plaatsvervangend applicatiebeheerder;
  • Je bent vraagbaak voor je collega's.

Waar kom je werken?

De afdeling Ruimte, Belastingen en Gegevensbeheer bestaat uit een stafbureau en twee teams: Team Ruimte en Team Gegevensbeheer en Belastingen. Je komt te werken binnen het team Gegevensbeheer en Belastingen. Omdat alle basisregistraties in dit team zijn ondergebracht, heeft het een cruciale rol in de organisatie. Naast gegevensbeheerders bestaat het team onder andere uit geo-specialisten, WOZ-taxateurs en belasting-medewerkers. Het team bestaat uit 23 collega's.


Vereisten

Solliciteer en speel de NeurOlympics

Als onderdeel van de sollicitatieprocedure speel je de NeuroLympics. De NeurOlympics bestaan uit vier verschillende spellen, elk met een speelduur van ongeveer 10 tot 15 minuten. Elk spel evalueert verschillende cognitieve vaardigheden, zoals werkgeheugen, anticipatievermogen, controle en aandachtsvermogen. We geloven dat deze aanpak ons helpt om verder te kijken dan alleen je cv.


Na het voltooien van de NeurOlympics ontvang je een persoonlijk breinprofiel. Als jouw profiel goed aansluit op wat wij zoeken, nodigen we je graag uit voor een eerste gesprek. De NeurOlympics is niet leidend, maar een hulpmiddel.


Dit bieden wij

  • Salaris tussen de € 3.558,- en € 5.247,- bruto per maand op basis van 36 uur ( schaal 10 );
  • Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05% van het bruto salaris;
  • Persoonlijk Gezondheids Budget (PGB) van € 250,- per jaar;
  • Toegang tot het vitaliteitsplatform Thrive met een budget van € 250,- per jaar;
  • We bieden je in eerste instantie een jaarcontract.

Overige arbeidsvoorwaarden

  • Extra verlof van 50,4 uur bij een fulltime dienstverband;
  • Pensioenopbouw bij ABP;
  • Hybride werken;
  • Thuiswerkfaciliteiten en een thuiswerkvergoeding van € 3,- per dag;
  • Surface en mobiele telefoon;
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.

Goed om te weten

  • Gratis parkeren bij het gemeentehuis;
  • Goede verbinding met OV;
  • Een actieve personeelsvereniging.

Interesse?

Reageer voor 20 maart door jouw cv met motivatie in te sturen. Klik hiervoor op de knop 'solliciteren'.


Wil je meer informatie of heb je nog enkele vragen? Neem dan contact op met () via of .




Functie:beleidsmedewerker basisregistratie person
Startdatum:02-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3558 – 5247
Uren per week:1 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Pijnacker-Nootdorp via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Pijnackerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Pijnacker
  2. Beleidsmedewerker Basisregistratie Personen Pijnacker-Nootdorp 02-03-2024

Bekijk ook andere vacatures