Functieomschrijving
Met uitwisselingsprogramma’s en beurzen biedt de TU Delft studenten en medewerkers leerzame en waardevolle internationale ervaringen. In de functie van exchange officier zorg je ervoor dat onze administratie nauwkeurig wordt uitgevoerd.
wat bieden wij jouWij zijn op zoek naar een proactieve, energieke en initiatiefrijke collega, die in staat is om te werken met een zeer gevarieerd takenpakket en zorgt voor een goed contact tussen de faculteit, de universiteit en de internationale partneruniversiteiten. Daarnaast kun je goed samenwerken met verschillende afdelingen en schakel je moeiteloos tussen verschillende processen en systemen.
In verband met de piekperiode in de zomervakantie, zijn we op zoek naar iemand die geen vakantieplannen heeft in de maand juli. In de maand augustus is het geen probleem wanneer er een vakantie staat gepland.
Dankzij studiebeurzen als die van het Erasmus+ programma volgen jaarlijks zo’n 2.500 studenten hun studie of stage op een buitenlandse universiteiten en komen buitenlandse studenten om die reden juist naar de TU Delft. Als Exchange Officier maak je met 5 collega’s deel uit van het Mobility Team. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van studiebeurzen en de uitvoering van diverse internationale projecten. De uitvoering van de aanmeldings- en toelatingsprocedure van inkomende en uitgaande exchange studenten, de informatievoorziening en promotie van de beurzen en het beheer van de uitwisselingsovereenkomsten met partneruniversiteiten maakt hier onderdeel van uit. Je werkt hierbij nauw samen met beursinstanties, facultaire exchange coördinatoren, studenten, stafleden en collega's van partneruniversiteiten.
Je bent bewust van het belang van het continu bijstellen en optimaliseren van de processen en draag je hier actief aan bij. Je haalt plezier uit procesgericht werken waarbij het een belangrijke doelstelling is optimale service te verlenen vanuit een LEAN werkwijze. Je wordt inhoudelijk aangestuurd door de Procesmanager Mobility.
De TU is een van de grootste werkgevers in regio
Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | europees, internationaal secretaresse |
Startdatum: | 08-03-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 4103 – 4103 |
Uren per week: | 28 – 28 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via onderwijs.west@nl.randstad.com of 402984222. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.