Vacature HR administrator

HR administrator in Capelle aan den Ijssel

Functieomschrijving

Heb jij ervaring en kennis van HR-processen of binnen de HR-administratie? En heb jij zin om een veelzijdige functie te vervullen? Als medewerker Human Resources ben jij verantwoordelijk voor het uitvoeren van algemene HR-administratieve taken ter ondersteuning van de hr-afdeling. Klinkt dit als iets waar jij enthousiast van wordt? Dan is de functie van Human Resource Medewerker iets voor jou!

wat bieden wij jou
  • Interessante arbeidsvoorwaarden
  • Ontwikkelprogramma's en trainingen
  • Divers takenpakket
  • Gevoel van verbondenheid op de werkvloer
  • Gelijk op contract bij de opdrachtgever
wie ben jij

Als Human Resource Medewerker ben jij gedreven om algemene HR-administratieve taken uit te voeren. Hierbij zul je je eerdere ervaring vanuit een coördinerende of administratieve rol met kennis van HR-processen kunnen inzetten.

Verder heb/ ben je:

  • Sterke organisatorische vaardigheden;
  • Een scherp oog voor detail;
  • Goede beheersing van Microsoft Office, inclusief Word, Outlook, Excel en PowerPoint;
  • Kennis van Workday en ADP is een pré.
wat ga je doen

Als human research medewerker ga je je bezig houden met:

  • Het behandelen van vragen uit de mailbox;
  • Het verwerken van facturen met betrekking tot HR;
  • Het uitvoeren van verschillende werkzaamheden binnen de HR-cyclus, denk hierbij aan instroom en uitstroom;
  • Vergaderingen voorbereiden en rapporteren;
  • Ziekteverzuimprocessen;
  • Het bieden van ondersteuning op het gebied van werving en selectie;
  • Coördinatie van sollicitatiegesprekken;
  • Het bijhouden van wijzigingen in de cao's.
waar ga je werken

Het bedrijf waar je komt te werken is een grote speler op de verzekeringsmarkt. Het wordt gekenmerkt door een cultuur van verbondenheid. Je krijgt verschillende kansen aangeboden wat betreft carrièremogelijkheden. Daarnaast biedt het bedrijf jou een primair en secundair arbeidsvoorwaardenpakket gebasseerd op ervaring en functieniveau. Evenals de mogelijkheid om verschillende ontwikkel- en trainingsprogramma’s te volgen.

sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:medewerker personeelszaken
Startdatum:13-06-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:HAVO
Contracttype:Tijdelijk
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Pijnackerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. HR administrator Randstad 13-06-2024

Bekijk ook andere vacatures