Functieomschrijving
Klantvriendelijkheid, empathie en uitstekende telefonische gesprekstechnieken. Dit zijn jouw sterke punten als klantenservice medewerker binnen de gemeente Den Haag. Voor deze functie dien je flexibel inzetbaar te zijn. Parttime werken is een mogelijk, je werkweek ligt namelijk tussen de 16 en 40 uur.
De afdeling 14070 is het eerste contact moment van burgers, bezoekers, bedrijven of instellingen met de gemeente Den Haag. Jouw stem is de afspiegeling van de gemeente Den Haag voor de burger. Hierdoor is het extra belangrijk dat je deze verantwoordelijkheid op een representatieve manier met je meedraagt. En hier word je uiteraard voor beloond.
wat bieden wij jouJe beschikt als klantenservice medewerker over genoeg motivatie. Hiermee sta je elke burger natuurlijk zo goed mogelijk te woord. Ook ben je oplossings- en resultaatgericht ingesteld. En ben je bereid om verschillende testen af te nemen tijdens de sollicitatieprocedure. Daarnaast beschik je over:
Als klantenservice medewerker behandel je dagelijks telefoontjes van verschillende burgers, bezoekers, bedrijven en instellingen. Deze vragen of verzoeken voor de gemeente Den Haag gaan over verschillende diensten die zij aanbieden. Bij genoeg ervaring in de lijn kan je ook vragen via andere kanalen oppakken. Je kan hierbij denken aan e-mails en webcare berichten.
Met jouw actieve werkhouding ben je verantwoordelijk voor:
Je gaat als klantenservice medewerker aan de slag voor De dienst Publiekszaken (DPZ). DPZ vormt hét contactcentrum van de gemeente Den Haag voor alle belanghebbenden en belangstellenden. Hiermee zijn zij het gezicht voor de burger als het gaat om dienstverlening.
DPZ is het visitekaartje van de gemeente Den Haag. Zij bedienen iedereen met Haagse hoffelijkheid. DPZ kent drie sectoren:
Denk jij de geschikte kandidaat te zijn voor deze functie? En draag jij bij aan een goede werksfeer? Solliciteer snel. Wij nemen jouw sollicitatie in behandeling en nemen telefonisch of per email contact met je op. Vergeet ook niet een uitgebreide motivatie mee te sturen richting de gemeente Den Haag.
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | Informatieverstrekkers |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 19 – 19 |
Uren per week: | 40 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.