Vacature Medewerker Klant Contact Center

Medewerker Klant Contact Center in Zoetermeer

Bedrijfsomschrijving

Het bedrijf produceert en levert aan circa 1,3 miljoen klanten lekker en betrouwbaar drinkwater in het westelijk deel van Zuid-Holland. Ze zijn altijd op zoek naar (nieuwe) oplossingen en mogelijkheden voor drinkwater en natuur.

Functieomschrijving

Vind jij het fijn om het eerste aanspreekpunt van een bedrijf te zijn? Hou je van afwisselend klant contact in een zelfstandige functie? Ben je per direct 32 tot 40 uur beschikbaar en wil je graag werken in Zoetermeer? Dan is dit iets voor jou!

Wat is jouw belangrijkste uitdaging?

Als medewerker Klant Contact Center heb je eerstelijns Klantcontact in beginsel hoofdzakelijk via telefoon. Je weet klantvragen snel helder te krijgen. Antwoorden stem je af op (het niveau van) de klant zodat deze duidelijkheid krijgt en zich gehoord voelt. Om jouw gesprekken goed te laten verlopen, pas je gespreksstructuren en –technieken toe. Uiteraard zorg je voor een correcte administratieve afhandeling.

Je beantwoordt een grote diversiteit aan vragen, o.a. over:

  • Meterstanden;
  • Facturen & betalingen;
  • Mutaties;
  • Incasso;
  • Storingen/storingschecks (met de klant doornemen wat de aard en omvang van een storing is).

Veel vragen handel je zelfstandig van A tot Z af. Mocht je het even niet weten, dan kan je collega uiteraard ook helpen. Zeer specifieke vragen speel je door naar collega’s met de juiste kennis.

Je werkt van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. Let op! Het betreft een tijdelijke functie voor in ieder geval 6 maanden met kans op verlenging.

Functie-eisen

Om voor deze uitdagende vacature in aanmerking te komen, ben je cijfermatig en analytisch sterk, klantgericht, servicegericht en een multitasker. Je hebt een groot empathisch vermogen, bent communicatief sterk, zelfverzekerd en bent in staat om onder druk te werken. Je weet goed je weg te vinden in complexe computersystemen en bent nauwkeurig.

  • Je hebt minimaal mbo-3 werk- en denkniveau;
  • je hebt aantoonbare ervaring met Klantcontact opgedaan binnen een servicegerichte omgeving;
  • je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, bij voorkeur ook van de Engelse taal. Een basis zelfredzaamheid met de Engelse taal is benodigd.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een salaris in schaal 6 tussen de €2538,- en €2900,- bruto afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een uitdagende afwisselende functie;
  • Een vast contactpersoon bij Olympia voor al jouw vragen tot je in dienst treedt bij de opdrachtgever;
  • Vakantiegeld 8.33%;
  • Je komt te werken binnen een gezellig en informeel team;
  • Minimaal 6 maanden en zeker een kans op verlenging.


Functie:commercieel klantcontact medewerker
Startdatum:07-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:WO
Contracttype:Vast
Salaris:2900 – 2900
Uren per week:40 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via l.vander.caaij@werk.olympia.nl of Lisanne van der Caaij. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Pijnackerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Pijnacker
  2. Medewerker Klant Contact Center Olympia 07-03-2024

Bekijk ook andere vacatures