Woonpartners Midden Holland Logo
Medewerker Planning & Control
Solliciteer
Welke uitdaging hebben wij voor je?
Heb jij passie voor financiën en ben jij op zoek naar een kans om jouw vaardigheden te ontwikkelen? Draai jij je hand niet om voor het verwerken van financiële gegevens en het realiseren van de fiscale aangiften? Dan zoeken wij jou! Voor de afdeling Bedrijfsvoering zoeken wij een medewerker Planning en Control.
Jij krijgt de kans om jezelf te onderscheiden als Medewerker Planning & Control. Je gaat aan de slag met de controles op volledigheid en juistheid van onze totale administratie. Je signaleert afwijkingen en voert correcties uit. Je stelt diverse financieel-administratieve overzichten op. En ook niet onbelangrijk; je controleert de uitvoering van onze administratieve procedures.
Succes maak je natuurlijk niet alleen! In deze functie werk jij nauw samen met collega's, waarmee jij kunt sparren en kennis deelt. Samen met jouw collega's breng jij plannen en projecten in beweging en zet jij specifieke kennis en expertise in, zodat onze administratie staat als een huis.
Ben jij toe aan een volgende stap in jouw financiële carrière? Heb jij kennis en ervaring met de genoemde taakvelden? En wil jij graag impact maken binnen een maatschappelijk betrokken organisatie? Vertel ons jouw aanpak!
Wat ga je doen?
Wij geven jou de kans om snel van waarde te zijn binnen onze organisatie. Jij bent voor jouw collega's een belangrijke sparringpartner. Jij hebt namelijk de kennis en ruime ervaring binnen jouw vakgebied en daar houden zij zich aan vast. Met jouw kennis, overtuigingskracht en analytisch vermogen ga jij direct impact maken binnen onze organisatie. Zet jij gemakkelijk plannen en projecten in beweging door zaken concreet te regelen? Dan word jij gegarandeerd onze nieuwe Medewerker Planning en Control.
Wie ben jij?
We zoeken een open, vertrouwd, accuraat, analytisch en passievol persoon die van aanpakken weet. Beschik jij over deze kenmerken? Laat dan van je horen. Je bent van nature kritisch, stelt de juiste prioriteiten en jij kunt goed planmatig en georganiseerd werken. Je bent succesvol in deze functie bij minimaal hbo-werk- en denkniveau, aangevuld met kennis en ervaring op het gebied van bedrijfseconomische vraagstukken en geautomatiseerde systemen. Of je nu een doorgewinterde professional bent of aan het begin van je carrière staat, we verwelkomen graag enthousiaste professionals die graag willen leren en groeien. Herken jij jezelf in deze omschrijving? Dan krijg jij ons vertrouwen.
Wat bieden wij jou?
We zijn georganiseerd in kennisclusters. Dit noemen we afdelingen: Wonen, Vastgoed en Bedrijfsvoering. In ons dagelijks handelen werken we via processen. De brede blik en het eigenaarschap dat nodig is in de organisatie om te kantelen naar procesgericht werken is in ontwikkeling.
Hoe kun je reageren?
Ben je enthousiast geworden? Dan nodigen wij je van harte uit om op deze vacature te reageren.Functie: | medewerker planning & control |
Startdatum: | 12-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Tijdelijk |
Salaris: | 4088 – 5376 |
Uren per week: | 36 – 36 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.