In deze rol speel je een cruciale rol binnen ons serviceteam. Jij bent de drijvende kracht achter de snelle en efficiënte afhandeling van meldingen van bewoners met betrekking tot service en onderhoud. Met jouw snelle reactievermogen en een vleugje humor zorg je ervoor dat elke bewoner met een tevreden gevoel de telefoon ophangt. Je communiceert helder over de te verwachten dienstverlening.
Je onderscheidt je in het plannen en organiseren, waardoor je ervoor zorgt dat onze vakmensen op het juiste moment op de juiste locatie zijn. Vanaf het eerste contactpunt tot aan de volledige afhandeling bewaak jij het gehele proces met toewijding. Je werkt graag samen met collega's, bent nauwkeurig en beschikt over stressbestendigheid, waardoor je zelfs in drukke periodes een uitstekende servicekwaliteit kunt handhaven.
Functie: | Reparatiemedewerker backoffice, Werkorganisator Service & Onderhoud |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.