Met een warm welkom van het team, zal jij direct aan de slag gaan. Als vriendelijke teamspeler en snelle aanpakker, pak je moeiteloos diverse administratieve taken op. Van het verwerken van inkoopfacturen tot het beheren van tussenrekeningen, je draait je hand er niet voor om. Als eerste aanspreekpunt voor leveranciers bouw je snel sterke relaties op. Met nauwkeurige rapportages aan het Hoofd Administratie, draag je bij aan een succesvolle werkomgeving. Jou komst verrijkt ons team en we kijken uit naar een mooie samenwerking.
Functie: | Servicedesk Medewerker, Servicedeskmedewerker |
Startdatum: | 13-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.