Als Servicedesk Medewerker fungeer je als het eerste aanspreekpunt voor bewoners en huurders met vragen over hun gehuurde woning. Dit kunnen reparatieverzoeken, meldingen of andere bouwkundige vragen zijn zoals bijvoorbeeld een lekkende kraan, stormschade of lekkage. Jouw verantwoordelijkheid omvat het volledige proces vanaf het eerste contact met de bewoner tot aan de afhandeling:
Daarnaast onderhoud je contact met de opdrachtgever, de woningcorporatie. Dit wordt jouw specifieke account.
De functie is uitdagend en geen dag is hetzelfde. Je bent constant aan het schakelen en vanuit deze rol zijn er mogelijkheden om door te groeien naar een volgende functie. Als dit je aanspreekt, solliciteer dan direct!
Functie: | Servicedeskmedewerker, Werkorganisator mutatieonderhoud |
Startdatum: | 07-06-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 2500 – 3500 |
Uren per week: | 32 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.