Functieomschrijving
Ben jij op zoek naar een tijdelijke opdracht als administratief medewerker secretariaat? Stop met zoeken, want dit is dan de vacature voor jou. Heb je ervaring als secretaresse en ben je gewend om met een back office te werken? Vind je het daarnaast leuk om gasten te ontvangen? Lees dan snel verder!
wat bieden wij jouWe zijn op zoek naar een administratief medewerker die ervaring heeft als secretaresse. Het is voornamelijk belangrijk dat je ervaring hebt met het werken met een backoffice. Daarnaast zijn de MS-officepakketten, met name Excel, niet vreemd voor jou.
Je bent iemand die een echte teamplayer is. Je helpt graag je collega's en vindt het leuk om ondersteunend te zijn aan je collega's. Je bent communicatief sterk en je bent gastvrij.
Als tijdelijk medewerker secretariaat ga je je bezighouden met administratieve werkzaamheden die te maken hebben met schadebehandeling. Daarnaast ondersteun je je collega's met andere administratieve- en facilitaire taken. Onze opdrachtgever is op het moment bezig met de schade- en medische dossiers te digitaliseren.
Hieronder zijn een aantal van de taken opgesomd waar je mee aan de slag zal gaan:
Onze opdrachtgever verzekert zorginstellingen voor het risico van medische aansprakelijkheid en neemt hen de zorg van afwikkeling van schadeclaims uit handen. Zij tellen meer dan 80 leden: ziekenhuizen, ggz-instellingen en andere instellingen. Deze zorginstellingen kunnen rekenen op een adequate verzekeringsdekking en een betrokken en slagvaardige schadebehandeling. Maar ook op hulp en advies bij het voorkomen van medische incidenten en het vergroten van de patiëntveiligheid.
Onze opdrachtgever is een kleine organisatie (ca. 60 medewerkers). Dat vraagt om een flexibele, hands-on mentaliteit van alle medewerkers. Je komt te werken in een gezellig team.
Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
Functie: | secretariaatsmedewerker |
Startdatum: | 06-03-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 3700 – 3700 |
Uren per week: | 38 – 38 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 015-219 5560. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.