Vacature Administratief medewerker (secretariaat)

Administratief medewerker (secretariaat) in Zoetermeer

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een tijdelijke opdracht als administratief medewerker secretariaat? Stop met zoeken, want dit is dan de vacature voor jou. Heb je ervaring als secretaresse en ben je gewend om met een back office te werken? Vind je het daarnaast leuk om gasten te ontvangen? Lees dan snel verder!

wat bieden wij jou
  • Functie voor 24-38 uur per week
  • Goed salaris
  • Tijdelijke functie voor 3-5 maanden
  • Gezellig team
  • Woensdag en vrijdag werken op kantoor
  • Verzekeraar
wie ben jij

We zijn op zoek naar een administratief medewerker die ervaring heeft als secretaresse. Het is voornamelijk belangrijk dat je ervaring hebt met het werken met een backoffice. Daarnaast zijn de MS-officepakketten, met name Excel, niet vreemd voor jou.

Je bent iemand die een echte teamplayer is. Je helpt graag je collega's en vindt het leuk om ondersteunend te zijn aan je collega's. Je bent communicatief sterk en je bent gastvrij.

  • Ervaring als secretaresse
  • Op woensdag en vrijdag beschikbaar om te werken op kantoor
  • Communicatief sterk
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift
  • Ervaring met Excel
wat ga je doen

Als tijdelijk medewerker secretariaat ga je je bezighouden met administratieve werkzaamheden die te maken hebben met schadebehandeling. Daarnaast ondersteun je je collega's met andere administratieve- en facilitaire taken. Onze opdrachtgever is op het moment bezig met de schade- en medische dossiers te digitaliseren.

Hieronder zijn een aantal van de taken opgesomd waar je mee aan de slag zal gaan:

  • Registreren van nieuwe dossiers in de schade-applicatie
  • Ontvangen van bezoekers
  • Achtervang bij facilitaire zaken zoals lunches en colleges
  • Sorteren en verdelen van inkomende en uitgaande post
  • Bewerken van dossiers (sluiten, vernietigen en heropenen van dossiers)
  • Ondersteunen van het secretariaat
waar ga je werken

Onze opdrachtgever verzekert zorginstellingen voor het risico van medische aansprakelijkheid en neemt hen de zorg van afwikkeling van schadeclaims uit handen. Zij tellen meer dan 80 leden: ziekenhuizen, ggz-instellingen en andere instellingen. Deze zorginstellingen kunnen rekenen op een adequate verzekeringsdekking en een betrokken en slagvaardige schadebehandeling. Maar ook op hulp en advies bij het voorkomen van medische incidenten en het vergroten van de patiëntveiligheid.

Onze opdrachtgever is een kleine organisatie (ca. 60 medewerkers). Dat vraagt om een flexibele, hands-on mentaliteit van alle medewerkers. Je komt te werken in een gezellig team.

  • Verzekeraar
  • Prettige werksfeer
  • Tijdelijke functie
  • Werken in een gezellig team
sollicitatie

Ben jij enthousiast en voldoet je aan de eisen? Solliciteer met je motivatie en dan nemen wij contact met je op. Neem gerust contact met ons op voor vragen. Wij kijken er naar uit om met jou deze match te maken!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!



Functie:secretariaatsmedewerker
Startdatum:06-03-2024
Ervaring:Starter
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:3700 – 3700
Uren per week:38 – 38

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Randstad via delft-zoetermeer@nl.randstad.com of 015-219 5560. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Pijnackerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Pijnacker
  2. Administratief medewerker (secretariaat) Randstad 06-03-2024

Bekijk ook andere vacatures