Vacature Managementassistent

Managementassistent in Delft

  • Nederland

  1. Managementassistent

Ben jij een kei in agendabeheer en goede correspondentie? Word je er blij van om van alles te regelen en ondersteuning te bieden op alle niveaus? Maak dan het verschil en word onze nieuweManagementassistent (Secretaresse) .


  • 24 - 36 uur per week
  • € 3.114, - tot € 3.892, - bruto per maand

Wat ga je doen?
Je verricht uitvoerende werkzaamheden voor managers en collega's. Daarnaast werk je klantgericht. Dit betekent dat je denkt vanuit de klant, je stelt kritische vragen om alle informatie te ontvangen die je nodig hebt om bijvoorbeeld heldere en duidelijke brieven op te stellen. Verwachtingsmanagement is dus zeker belangrijk in jouw rol. Met jouw ervaring ondersteun je het team op meerdere vlakken, namelijk secretarieel, organisatorisch en administratief. Vaak komen collega's met vragen als eerste bij jou en samen met de andere managementassistenten ben je verantwoordelijk voor de uitgaande correspondentie, agendabeheer, het organiseren van bijeenkomsten en overige secretariële werkzaamheden. Ook vervang je onze receptioniste op momenten dat zij er niet is.

Wie ben jij?
Je bent een echte aanpakker met een aantal jaren werkervaring als managementassistent. Microsoft 365 (Word, Excel, Outlook en MS Teams) heeft voor jou geen gehemen. Ook pak je werkzaamheden direct op, je handelt proactief en staat stevig in je schoenen. Je werkt zorgvuldig, toont initiatief en je bent kritisch op wat beter of efficiënter kan. Daarnaast schrijf je gemakkelijk en foutloos op B1-niveau en communiceer je- zowel mondeling als schriftelijk - helder.

En verder:

  • Je bent accuraat en daadkrachtig: je checkt dagelijks de verschillende mailboxen, zet actiepunten uit en/of onderneemt zelf actie.
  • Je bent gestructureerd: je beheert de agenda voor één of meer managers en/of teamleiders.
  • Je bent een organisator: je plant vergaderingen waar je ook bij aansluit om verslagen en/of samenvattingen van te schrijven. Ook bewaak je de actielijstjes van deze overleggen en handel je de besluiten af.
  • Je bent creatief en actiegericht want je organiseert regelmatig in- en externe bijeenkomsten.

Waar kom je te werken?

In ons moderne en goed bereikbare hoofdkantoor aan de rand van het groene Delftse Hout. Dit natuurgebied is ideaal voor je lunch- of bilawandelingen. Praat in een van de koffiecorners bij met collega's, bijvoorbeeld over je persoonlijke ontwikkeling of - los van werk - over koetjes en kalfjes. Meer weten over waar je komt te werken? Klik dan hier . ( https://www.vidomes.nl/over-ons/werken-bij-vidomes/organisatiecultuur/ )

Wat kun je van ons verwachten?
We willen de beste werkgever voor je zijn. We dagen je uit om met creativiteit, ideeën en ondernemerschap een bijdrage te leveren aan een betere woonomgeving voor onze huurders. Samenwerken binnen een open cultuur met een goede balans tussen zakelijkheid en onze maatschappelijke rol. We investeren in je ontwikkeling, belonen initiatief, zorgen voor een prettige werkomgeving en een fijne balans tussen werk en privé. Gelijkwaardigheid, plezier en presteren staan daarbij centraal. En heel eerlijk, soms gaat er weleens wat mis. Daar leren we van en daardoor worden we als organisatie telkens een stukje beter.

Wat kun je van ons verwachten, wat bieden we jou?


  • Een salaris van minimaal € 3 .114114,- en maximaal € 3.892, - bruto (o.b.v. 36 uur), conform schaal F van de cao Woondiensten en de inschaling gebeurd op basis van kennis en relevante ervaring.
  • 8% vakantiegeld en een ruime verlofspaarregeling.
  • Een jaarcontract voor 24 tot 36 uur per week.
  • Een goed pensioen bij SPW.
  • Individueel keuze budget van € 275,- per jaar om jouw vitaliteit te stimuleren. Dit budget mag je ruim besteden, bijvoorbeeld aan nieuwe sportkleding, je sportabonnement, een saunabezoek, massage, bodyscan, etc.
  • Een aantrekkelijk 'cafetariasysteem' waarmee je jouw persoonlijke arbeidsvoorwaarden kunt kiezen. Denk aan extra verlofdagen kopen of een hoger inkomen door je bovenwettelijke vakantie-uren te laten uitbetalen.
  • Een persoonlijk loopbaanbudget van € 900,- per jaar dat je kunt inzetten om je competenties, talenten en werkgeluk te vergroten. Je mag dit loopbaanbudget sparen tot een maximum van € 4500,-.

Ben jij de managementassistent die wij zoeken?
Vertel ons waarom deze functie bij jou past en hoe je deze succesvol wilt oppakken. Stuur je sollicitatie vόόr (nog te bepalen) 2023 via onze sollicitatiepagina . Wie weet ontmoeten we elkaar snel!


Neem dan contact op met , teamleider Facility & Office Management en Inkoop via
of . Wil je meer weten over de sollicitatieprocedure? Op vidomes.nl/ werkenbij vertellen medewerkers meer over Vidomes , lees je meer over ons inwerkprogramma, onze organisatiecultuur en de sollicitatieprocedure.



Functie:management assistent
Startdatum:08-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3114 – 3892
Uren per week:24 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Vidomes via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Pijnackerkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Pijnacker
  2. Managementassistent Vidomes 08-03-2024

Bekijk ook andere vacatures