Functieomschrijving
Met uitwisselingsprogramma’s en beurzen biedt de TU Delft studenten en medewerkers leerzame en waardevolle internationale ervaringen. In de functie van exchange officier zorg je ervoor dat onze administratie nauwkeurig wordt uitgevoerd. Kom jij ons team versterken? Lees dan snel verder!
Wat bieden wij jouWij zijn op zoek naar een proactieve, energieke en initiatiefrijke collega, die in staat is om te werken met een zeer gevarieerd takenpakket en zorgt voor een goed contact tussen de faculteit, de universiteit en de internationale partneruniversiteiten.
Daarnaast kun je goed samenwerken met verschillende afdelingen en schakel je moeiteloos tussen verschillende processen en systemen.
Voor deze functie vragen wij:
Als Exchange Officier maak je met 5 collega’s deel uit van het Mobility Team. Als Mobility Teamlid ben je verantwoordelijk voor de administratieve verwerking van studiebeurzen en de uitvoering van diverse internationale projecten (o.a. Erasmus+). De uitvoering van de aanmeldings- en toelatingsprocedure van inkomende en uitgaande exchange studenten, de informatievoorziening en promotie van de beurzen en het beheer van de uitwisselingsovereenkomsten met partneruniversiteiten maakt hier onderdeel van uit. Je werkt hierbij nauw samen met beursinstanties, facultaire exchange coördinatoren, studenten, stafleden en collega's van partneruniversiteiten.
In de functie van Exchange Officer ben je je bewust van het belang van het continu bijstellen en optimaliseren van de processen en draag je hier actief aan bij. Je haalt plezier uit procesgericht werken waarbij het een belangrijke doelstelling is optimale service te verlenen vanuit een LEAN werkwijze. Je wordt inhoudelijk aangestuurd door de Procesmanager Mobility.
TU Delft
SollicitatieKun jij je helemaal vinden in deze vacature? Solliciteer dan snel!
Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. SollicitatieprocedureJe solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!
Functie: | medewerker bodemonderzoek en -saneringen |
Startdatum: | 08-03-2024 |
Ervaring: | Starter |
Educatielevel: | HBO |
Contracttype: | Vast |
Salaris: | 24 – 24 |
Uren per week: | 28 – 28 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Tempo-Team via onderwijs.zuidwest@tempo-team.nl of 070 313 07 70. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Pijnackerkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de pijnackerkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Pijnacker via Pijnackerkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Pijnackerkrant.nl.
© Pijnackerkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.